2013. március 2., szombat

Iphone torta

Hogy mi is az az iphone? Egy mondatban leírva: "Az Iphone egy, az Apple által tervezett és gyártott okostelefon."  Azért írtam le mert nem biztos hogy a fotók alapján mindenki tudja mi is akar ez a téglatest lenni :D  Főzött csokikrémmel töltöttem meg a piskótát. A "kijelzőt" cukormasszából készítettem amit airbush-al festettem le. Került rá pár "alkalmazás" illetve a születésnapos kisfiú neve is. A méreteket leírom nehogy a feledés homályába vesszen (hátha lesz még ilyen tortám mert akkor már nem kell méricskélnem) A torta hossza 30 centi volt, szélessége 20 centi a "cukorlapot 24 centi magasra és 18 centi szélesre vágtam.



8 megjegyzés:

  1. Ha nem mondod is egyből kitaláltam volna, hogy mi az, annyira élethű. Művész vagy kérem:-)
    (Hétvégére én is Patrick-nak sütöttem, csak tejszínes, gyümölcsöst kért. Majd megmutatom:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HajniZoli, köszi aranyos vagy! :) Kíváncsian várom a tortát amit Patick-nak sütöttél biztos nagyon finom és szép lett :)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon eredeti! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsu, köszi! :) Először feketét szerettem volna csinálni de ahhoz rengeteg ételfesték kell.

      Törlés