2012. december 7., péntek

Virágcserép torta cukorvirágokkal x. verzió


Egy újabb virágcserép torta cuki cukorvirágokkal. Tejszínes túrókrémmel töltöttem meg a vaníliás piskótalapokat amit 5 részre vágtam el. A túrókrém közé ropogós csokiréteget tettem. A drótos cukorvirágokból most hortenzia készült, árvácska, pünkösdirózsa és gyöngyvirág. A szirmokat ételfestékporral festettem le, a leveleket pedig festékszóróval tettem élethűvé. A tortára készült kísérőkártya is szintén cukormasszából. Sajnos az elsőt eltörtem amikor a szalagot kötöttem rá így s.o.s készítenem kellett egy másikat.




8 megjegyzés:

  1. Csodásan élethű! Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Tejszínhab, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan csodaszépek a cukorvirágaid,kész masszát vásárolsz,vagy Te készíted ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, köszönöm! Én készítem el a masszát. Alan Dunn cukorvirág masszáját használom. :)

      Törlés
  4. Meglehet találni nálad azt a receptet ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, én Lenkénél találtam rá: Alan Dunn virágmasszája:

      2 KÁVÉSKANÁL ZSELATINT BEÁZTATUNK 5 KÁVÉSKANÁL VÍZBE.

      HAGYJUK MEGDAGADNI.

      500G FINOM PORCUKROT(FAMILY SWEET A LEGJOBB)ÁTSZITÁLUNK 3 KÁVÉSKANÁL TRAGANT PORRAL VAGY CMC-PORRAL.

      A ZSELATINOS TÁLAT GŐZ FÖLÉ HELYEZZÜK.2 KÁVÉSKANÁL FOLYÉKONY GLUKÓZT ÉS 2 -3 KÁVÉSKANÁL FEHÉR ZSIRADÉKOT (KÓKUSZZSÍR)TESZÜNK BELE ÉS EGYÜTT ADDIG MELEGÍTJÜK AMÍG SZÉPEN FEL NEM OLVAD.

      ÍGY MELEGEN A PORCUKOR KÖZEPÉBE ÖNTJÜK,MAJD MIXERREL VAGY AKINEK VAN ROBOTGÉPBE IS TEHETI,LASSÚ FOKOZATON KEZDJÜK VERNI,MIKÖZBEN EGY TOJÁS FEHÉRJÉT IS HOZZÁADUNK.SAJNOS KÉZI HABVERŐVEL NEM LEHET SOKÁIG VERNI,MERT LEÉGNE A MIXER.AMIKOR MÁR KEZD SZÉPEN ÖSSZEÁLLNI ÉS NYÚLÓSSÁ VÁLNI AKKOR KÉZZEL LEHET A MARADÉK PORCUKROT HOZZÁGYÚRNI,ADDIG AMÍG RUGALMAS SELYMES MASSZÁT NEM KAPUNK.LÉGMENTESEN LEZÁRVA 2 ÓRA MÚLVA HASZNÁLHATÓ.NAGYON JÓL SZÍNEZHETŐ.

      HŰTŐBEN AKÁR 3 HÓNAPIG IS ELÁLL.

      Törlés
  5. Köszönöm Millye ,kifogom próbálni,már csak a virágokat kell szépen elkészíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, szívesen. Ha bármiben segíthetek csak szólj :)

      Törlés