2012. december 29., szombat

3D kutya torta


Életem első 3D kutyás tortáját készítettem ma el. Kricky sok kutya tortát készített már. Nála láttam tortából készült élethű kutyusokat és eldöntöttem, hogy ha valaha is lesz ilyen jellegű felkérésem akkor az Ő blogja lesz a mérvadó. Az én tortám messze nem olyan szép mint Krickyé de talán ha a legkisebbik gyermekem nagyobb lesz akkor el tudok hozzá menni tanfolyamra megtanulni mindazt amit tud. De maradjunk az én tortámnál...  Őszinte leszek... nekem nem lenne szívem felvágni egy ilyen szomorú szemekkel néző kutyust. A torta tejszínes túrókrémmel lett megtöltve. A kutyát airbrush-al festettem le. A szemét ecsettel festettem meg. A nózija marcipánól van.




4 megjegyzés:

  1. De cuki lett! Külön köszi, hogy megemlítettél! Aranyos vagy!
    Baromi édes, ahogy néz! :) a kurzusra várlak szeretettel!
    Kricky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kricky nagyon köszi :) a továbbképzést alig várom :)

      Törlés
  2. Egyem meg...! Illetve dehogy, nem lenne szívem nekem sem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tejszínhab, köszi :) bizony nekem sem lenne szívem felvágni :)

      Törlés