2011. december 3., szombat

Popó torta

Különös kérést kaptam... mégpedig azt hogy készítsek egy női popsi tortát... vacilláltam rajta pár napig... nehézségi fokozata tízes skálán olyan 7 körül mozog. Mondjuk ez betudató egyrészt annak is hogy a 3D tortákkal még mindig hadilábon állok másrészt hogy most csináltam először ilyet (hasonlóval volt már dolgom amikor lánybúcsúra készítettem tortát és a fantáziátokra van bízva mit is kért az ara anyukája... nos ezt a bizonyos tortát nem teszem ki a honlapomra legalábbis egyenlőre nem) legközelebb (már ha egyáltalán lesz ilyen) máshogy állok neki az biztos. A torta főzött csokikrémmel volt megtöltve. A popót kekszmasszával "kerekítettem" de valahogy nekem most nem jött be... valahogy az az érzésem van hogy rontott a finom lágy csokitorta minőségén.a kérés még az volt hogy inkább legyen extrém mint visszafogott. Hát íme a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése