2011. december 11., vasárnap

Fifi és a katicabogár torta

Fifi -s tortát kellett készítenem egy már elkészített torta alapján.... vagyis a netet böngészve jó barátom talált egy katicás tortát amin Fifi ül (csodaszép tortákat készít Adri akinek a tortáit itt nézhetitek meg: http://audreytortak.blogspot.com/ itt is köszi Adri az információt és az engedélyt hogy a tortádat "lemásolhattam") és annyira megtetszett neki hogy azt kérte hogy próbáljam meg elkészíteni. Először nem akartam elvállalni mert a fekete és a piros színt a legnehezebb kikeverni, de aztán "rávett" hogy megbirkózom a feladattal. Amúgy régi vágyam volt hogy egyszer készíthessek egy Katicatortát csak pont a festék miatt nem vágtam eddig bele. Fifi-t pár nappal a tortasütés előtt elkészítettem. Két adag piskótából készült, az egyiket focilabdaformában a másikat 16 szeletes tortakarikában sütöttem meg, ami tejszínes túrókrémmel lett megtöltve 5 rétegben. Egy éjszakát "dermesztettem a hűtőben, másnap megfaragtam az oldalait, vajkrémmel lesimítottam


és marcipán/fondant keverékével borítottam be. 


A fekete részek a katicán marcipánból vannak. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése