2010. október 18., hétfő

Motorosfűrész torta


A férjem születésnapjára készítettem ezt a tortát. 4 tojásból  kakaós, kávés piskótalapot sütöttem egy téglalap alakú tepsiben (33x26 cm-es)


A fűrészlap mézeskalács tésztából készült.


A tortát főzött csokikrémmel töltöttem meg és még tettem bele másfél tábla jó minőségű tejcsokoládét is. Amikor kihűlt a piskóta akkor 3 fele vágtam és mindegyiket kettévágtam, megtöltöttem a krémmel majd egy estére a hűtőbe tettem dermedni.
Másnap kifaragtam a fűrész formát. Pontosítok.... megpróbáltam kifaragni a fűrész formát. A külsejét tejszínes krémmel borítottam majd fondantot tettem rá.




Nem fog a legszebb tortáim közé kerülni az biztos de életem majdnem első 3D tortája. Azért majdnem mert a virágcserép torta is 3D csak azzal nincs ennyi macera. Mentségemre legyen mondva, hogy a váratlanul betoppanó férj rövidítette a díszítésre szánt időmet, ugyanis 2 óra alatt kellett összedobnom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése