2010. október 11., hétfő

Békás, tündérkés torta


Egy 3 éves kislánynak készült ez a torta. A kérés az volt hogy vagy 3 tündér vagy 3 béka üljön a torta szélén. Emeletes tortát kért mert sok vendéget vártak. Külön kérése volt, hogy a vakondos tortámon látható rolettik legyenek a torta szélén és a torta teteje kék legyen mintha víz lenne amin tavirózsákat tegyek valamint gesztenyekrémmel legyen megtöltve az egyik a másik csokikrémmel. 

Az alsó tortát gesztenyekrémmel töltöttem meg . A felső torta csokikrémmel lett megtöltve.

A csokikrémen egy kicsit változtattam. A Főzött csokikrémhez tettem egy tábla jobb minőségű csokit is és margarin helyett vajjal habosítottam fel amikor kihűlt.

Az összes bábú fondantból készült. Végül a békákat csináltam meg de azért a kislánynak csináltam egy tündérkét is aminek a ruháját és a koronáját csillámmal festettem be.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése