2013. augusztus 25., vasárnap

Esküvői torta karamell rózsákkal, cukorcsipkével

Szeretem az esküvői tortákat mert elegánsak, kifinomultak és személyre szabottak. Imádtam elkészíteni ezt a tortát is. Húzott cukorból készültek a karamell rózsák. Még mindig meleg a kezemnek a karamell viszont csodákat lehet vele készíteni. Remélem ebben az évben el tudok menni tanfolyamra ahol elsajátíthatom ezt a mesterséget. De  térjünk is vissza a tortára. Az alsó szint karamellkrémes krém volt karamellizált pirított dióval. A felső szint dobostortakrémmel lett megtöltve. A torta oldalát cukorcsipkével és ezüst gyöngyszalaggal díszítettem.






12 megjegyzés:

  1. Meseszép! És az ízei is igazán különlegesek, végre nem a megszokott: "Milyen torta legyen?" "Csokis." :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejszínhab, igen én is örültem neki hogy nem a megszokott krémet kérték bele. :)

      Törlés
    2. Tejszínhab és köszönöm a dicséretet! :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Már nem is találok jelzőt a tortáidra, annyira gyönyörűek! :) Különösen ezek az igazán elegáns, finom tortáid tetszenek! :)

    VálaszTörlés