2013. május 11., szombat

Harcsa torta

Harcsa tortát készítettem legalábbis valami hasonlót  egy nagy horgásznak. A tortázáson kívül a másik hobbim a horgászat és volt már szerencsém élőben is találkozni harcsával. :)  Mégsem mondom hogy egyszerű dolgom volt amikor meg kellett formáznom ezt a "jószágot" . Cukormasszából készítettem egy horgot pergetővel amit lüszterfestékkel festettem le. A harcsa tortát tejszínes túrókrémmel töltöttem meg. Faragás és burkolás után airbrush-al festettem le a harcsát.  Legközelebb (már ha lesz ilyen) már tudom mi az amit máshogy fogok csinálni. Jó lett volna pár fázis fotót készíteni a munkafolyamatról, de a nagy kapkodásban ez is elmaradt. A fotózásnál az eső és a borongós idő is bezavart úgyhogy az sem lett valami jó minőségű. Külön szeretném megköszönni egyik kedvenc blogtársamnak  M@rtinak a segítséget! :)


12 megjegyzés:

  1. Millye, szerintem olyan élethű lett, hogy ha meglátnám a hűtőben, megijednék ;)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon élethű! :)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus a tortád! Nem is tudtam, hogy szeretsz horgászni, milyen jó:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HajniZoli, nagyon szeretek pecázni :) amióta a kicsik megszülettek azóta kevesebbet megyünk, de majd ha nagyobbak lesznek akkor: reszkessetek halak :D

      Törlés
  4. Annyira jó lett!!! Nagyon jó a bőre!
    Nem hiszem, hogy nélkülem nem ment volna! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. M@rti, köszönöm :) Nagyon sok jó tanácsot kaptam így lett teljes! :)

      Törlés
  5. Juj, de jó! :) Azt hiszem mindenkinek meg kell küzdenie legalább egyszer a harcsa-torta rémével! :D Nagyon szép a festése is, gratula! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dina :) Köszi :) Szóval átestem a tűzkeresztségen :D

      Törlés
  6. Hűű, ez nagyon szuper! :) Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés