2013. január 11., péntek

Autógumi torta

Azt hiszem, hogy sokáig emlékezni fogok erre a tortára. Nem azért mert elégedett vagyok vele hanem azért mert gasztronómiai problémák merültek fel.... Az egész úgy kezdődött, hogy előző nap megsütöttem és megtöltöttem a tortát majd egy éjszakára betettem a hűtőbe. Reggel amikor levettem róla a tortakeretet akkor a torta elkezdett "elmászni" és a csokikrém pedig szó szerint kifolyt belőle... mellékesen megjegyzem hogy én  marha  nem a megszokott csokikrémmel töltöttem meg. Itt kezdődött a versenyfutás az idővel. Új torta sütése, krém főzése/hűtése, torta betöltése és hűtése. Szerencsére az utolsó pillanatban a fekete ételfesték por is megérkezett. Burkolás után a tortát még fekete folyékony airbrush festékkel is lefújtam. Legvégül a felnit festettem le ezüst ételfestékporral majd rátettem a  feliratot. Az abroncs torta elkészült de a tanulságot elraktároztam magamba.

12 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy ez történt, Millye, de végül remekül megoldottad :)Pár hónapja nekem is kellett volna egy ilyet készítenem, végül visszamondták. Azt hiszem a történeted fényében örülnöm kellene neki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejszínhab, köszi :D Annyi fenntartásom volt ezzel a tortával kapcsolatban már akkor amikor megkért rá az ismerősöm... próbáltam lebeszélni hogy ne a torta legyen autógumi hanem a tortán legyenek ehető abroncsok (mert szerintem az én elképzelésem szerint jóval mutatósabb lett volna nem beszélve arról hogy a az abroncsokat napokkal előtte el lehet készíteni), mert a fekete színt (meg a pirosat) a legnehezebb "rávarázsolni" a tortára. Na meg amilyen egyszerűnek tűnik ez a torta annyira sok sziszifuszi munka van vele. Hűű de hosszú lettem :D

      Törlés
  2. Minden nehézség ellenére,igazán élethűre sikerült! Nagyon tetszik!
    Nekem is volt már hasonló "baleset"csak nekem a szokásos csokikrém csinálta ugyanezt,nem is értem azóta sem mi történt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lizi,köszi aranyos vagy! Pár hónapja nálam is volt ilyen a szokásos csokikrémmel, hogy valamiért nem dermedt meg a krém csak akkor még időben kapcsoltam és nem töltöttem bele a tortába.

      Törlés
  3. Sajnálom a balesetet, de ügyes voltál nagyon, hogy újra megcsináltad ilyen kevés idő alatt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsu, köszi :) remélem többször nem lesz ilyen "balesetem" :D

      Törlés
  4. A viszontagságaid szerencsére nem látszódnak a végeredményen! Sőt: a férjem ide jött mögém és meglátta: "Na, ez felni, ez már kerék a javából!!" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teller-cake, köszönöm :) Jót nevettem rajta, hogy a férjed igazi keréknek hitte :) vizuális típus vagyok :D

      Törlés
  5. Nagyon profi vagy a tortakészítésben és tortadísztésben!
    Mintha csak igazi lenne!

    VálaszTörlés
  6. Hehhe, ismerős szitu! :D Én is megkínlódtam már autógumival (is). :) Viszont baromi jó lett a végeredmény!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dina, köszönöm :) bizony előfordulnak buktatók :)

      Törlés