2011. július 9., szombat

Kastély torta Szofinak

Autószerelőnk kislányának Szofinak készítettem ezt a tortát. Kakaós lapot sütöttem amit főzött csokikrémmel töltöttem meg. Mint már régebben írtam az egyik legmacerásabb tortáim egyike. Sok rajta az apró részlet mint pl. a tornyok cserepei amit egyesével "ragasztottam" a tölcsérre és egy egy toronyra 120 darab cserépre volt szükség. Egyszóval elég sziszifuszi de megéri a munka a végeredmény miatt. A virágokat és a leveleket royal icinggel készítettem előző nap. Ami nem jó hogy eléggé meleg van és nehezebb a marcipánnal és a fondanttal is dolgozni. A torta elszállítása sem volt egyszerű mert a tornyok instabilak. Remélem épségben hazaért Zsolti a tortával és nem olvadt meg sem a díszítés sem a krém.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése