2010. december 26., vasárnap

Tejszínes kávétorta

Karácsonyi vendégségbe mentünk és ezt a tortát sütöttem ebből az alkalomból. Vaníliás piskótalapot sütöttem amit tejszínes csokikrémmel és tejszínes kávékrémmel töltöttem meg. NAgyon finom lett.

Felmelegítettem 5 dl tejszínt amibe beletettem 1 evőkanál instant kávét 4 evőkanál porcukrot és jól összekevertem majd lehűtöttem. Miután kihűlt felvertem a kávés tejszínhabot és belekevertem 50 deka mascarpone sajtba. Kétfelé osztottam az egyikbe belekevertem 1 tábla jó minőségű olvasztott csokoládét.A piskótát háromfelé vágtam. Beletettem tortaformába az első piskótát és megtöltöttem a kávékrémmel majd utána a következő piskótát tettem rá és a csokikrém következett majd a piskóta a tetejére. Betettem pár órára a hűtőbe. Miután megdermedt megkentem a torta oldalát a megmaradt tejszínes kávékrémmel és megszórtam szeletelt mandulával. A tetejére 2 dl felvert tejszínt tettem valamint mogyorós és mandulás csokigolyót.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése