2010. augusztus 5., csütörtök

Sakktáblatorta bábukkal





Szögletes tortaformába megsütöttem a piskótát amit három részre vágtam. Az alsó részt megkentem a tejszínes krémmel majd a középső lapot csíkokra vágtam és rátettem az  alsó lapra. A barázdákat kitöltöttem krémmel majd megkentem a tetejét csokis tejszínnel és rátettem a tortára az utolsó lapot. A torta tetejét a főzött vaníliás krémmel kentem meg az oldalát a tejszínes csokival.

Felolvasztottam 2 tábla tortabevonót és egy sima felületre kiborítottam majd amikor kicsit megdermedt akkor 3x3-as négyzeteket vágtam ki belőle (de ideálisabb a 4x4-es.... )
Fehér fondantból ugyan úgy 3x3-as négyzeteket vágtam. MAjd rátettem a tortára a csokis és fondantos négyzeteket.



Betettem a hűtőbe dermedni minimum 2 órára. Utána az oldalát elegyengettem és feltettem rá a csokiból kiöntött bábukat.


Felvágás után a torta belseje is négyzetes lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése