2013. február 9., szombat

Oroszkrém torta három kópéval és egy megőszült apukával


Imádom az oroszkrém tortát. Sajnos nem magamnak készítettem ezt a habos finomságot.... A lányom jó barátja apukája kapta. A kérése az volt hogy a tortára kerüljön rá apukája és a három rossz fia is. Az egyik kezében bomba van a másik meg visszabeszél :) a harmadik feje felett ott van az angyal jel persze ez csak a látszat :)  A torta szélét darált dióval hintettem meg. A tortát tejszínnel díszítettem. A marcipánból készült bábuk cukormassza padon ülnek ami egy csokilapon van. 

8 megjegyzés:

  1. Csodálatosan kidolgozottak és részletgazdagok a figuráid, minden tiszteletem a Tied!! Az oroszkrém torta pedig nekem is jöhetne...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teller-cake, köszönöm :) szívesebben készítek állatkákat ezen belül macikat :) valahogy nehezebben áll rá a kezem ha "embert" kell készítenem :)

      Törlés
  2. Irtó jók lettek a figuráid, na és a jelenetet is szuperül kitaláltad :)

    VálaszTörlés
  3. Mondtam már, hogy tök jó figurákat csinálsz!?!

    VálaszTörlés
  4. A tegnap a kicsivel gyurmáztunk, gondoltam készítek egy kutyát:-) mikor kész lett inkább egy szörnyre hasonlított a fiam szerint:-) ide kézügyesség kell, ami Neked nagyon megvan. De nem szoktam feladni, következőbe emberkét alkotok:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HajniZoli, köszönöm :) Ne is add fel! Szívesen segítek ha állatkát kell alkotni mert az jobban megy mint az ember készítése :)

      Törlés