2010. augusztus 5., csütörtök

Barbie torta



1 közepes méretű cserépbe sütöttem meg a tortát amit előtte vízbe áztattam hogy a sütőbe ne durranjon szét. A cserepet sütőpapírral bélelem ki.




Hat fele vágtam



Megkentem a csokis krémmel.





Betettem egy éjszakára a hűtőbe dermedni.

Másnap az előre elkészített kicsi fondantot összegyúrtam és egy kevés fehér fondantot kinyújtottam amit a torta elejére tettem. Ez lesz az alsószoknyája.



Piros ételfestékkel beszíneztem a fondantot rózsaszínre.



Majd ezt is kinyújtottan és a tortára tettem.



A BArbibaba lábára folpackot tettem a fejére fóliát raktam hogy a haja ne menjen bele a fondantba és beleszúrtam a tortába



Megcsináltam neki a felsőt a stólát és a masnit hátra szintén rózsaszín fondantból







Ecsettel becsillámoztam és kész








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése