2013. április 6., szombat

Hajó torta

Nagyon örültem ennek a hajó torta felkérésnek. Igazi kihívás volt még akkor is ha a jármű tortákkal hadilábon állok. Sokat tanultam belőle és tudom hogy mi az amit legközelebb máshogy csinálnék. Például biztos hogy több vitorlát készítenék hozzá :)  A vitorlák, vasmacska, kormány és egyéb kiegészítők hét elején már elkészültek. A torta tejszínes csokikrémmel lett megtöltve. A "hullámokat" a torta elkészültével airbrush-al lefújtam hogy még mutatósabb legyen.





16 megjegyzés:

  1. Csodálatos lett! Szerintem elegendő a vitorla is, egyensúlyban van az egész. És imádom azokat a csigabiga-hullámokat a szélén...:)))

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett!Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Igazán aprólékos, legyél büszke rá! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon tetszik!Írtó ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett ez így! Hidd el, már nem hiányzik róla semmi, és biztosan annak sem, aki kapta!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Azon gondolkoztam, hogy a zsinórt miből csinálhattad, hogy ilyen szépen megmaradt és nem törött el. Titkos? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pixie Pie, köszönöm szépen! :) Nem titok cukormasszából készült a kötél (Smartflex velvet) :)

      Törlés