2012. augusztus 18., szombat

Esküvői torta cukorvirágokkal

Esküvői tortát készítettem :)  A torta alsó-szintje főzött csokikrémes volt csokis piskótalapokkal. A felső pedig tejszínes túrókrém ami közé csokirétegeket tettem. A tortát csipkézett cukor pillangókkal, cukorvirág pillangó orchideákkal és hortenziával díszítettem. Külön kérés volt, hogy írjam rá a jegyesek nevét. Eredeti elképzelésem az volt, hogy az orchideákat a torta aljától kiindulva körbe felhelyezem és a virág vége a torta tetején lesz de így, hogy felirat is került rá módosítanom kellett. Miután elkészült a "műremek" szokásomhoz híven lefotóztam... sajnos a tűző napsütés  nem kedvez a fényképezéshez így napernyő alatt is készítettem pár fotót csak utólag vettem észre, hogy mennyire nem sikerültek a képek :S








2 megjegyzés:

  1. Szuper lett szerintem! Nagyon ari ahogy csillog a két szivecske! Büszke lehetsz nagyon szép lett ténleg!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a dicséretet! :) Sajnos a fotó nem adja úgy vissza... :s Talán az is baj volt hogy a torta hófehér volt és a nap is sütött ezért nem sikerültek a képek...

    VálaszTörlés