2012. május 19., szombat

Kastély torta pónikkal / My little pony and castle cake

Óóóó végre megint egy igazi "kislányos" torta :) Rizslisztből készült mert a kislány csak gluténmentes tortát ehet. Eddig még nem sütöttem gluténmentes piskótát ezért múlthéten próbasütést csináltam és megmondom őszintén hogy nagyon ízlett :) A piskóta szép magasra megsült már a próbasütésnél is. Annyi hátránya van hogy eléggé morzsolódós így faragott piskótához nem lenne jó.

Gluténmentes piskóta:

25 deka rizsliszt
10 deka kukoricakeményítő
4 tojás
20 deka cukor
2 dl tej
1 dl olaj
1,5 csomag sütőpor

Tejszínes túrókrémmel töltöttem meg a lapokat mert még mindig nagy sláger ez a töltelék :)  A pacikat napokkal előtte elkészítettem hogy rendesen kiszáradjanak. Sajnos az unidec nem lesz jó a figurák gyártására csak akkor ha minimum 1 hétig tudom szárítani... valahogy nem akaródzik megszilárdulni... Szóval maradt a jól bevált fondant. A "cserepeket viszont unidec-el csináltam és sokkal könnyebb volt vele dolgozni. A futóvirágok szára royal icing-el készült.Szívesen készítek ilyen csajos tortákat csak egy nagy hátrányuk van mégpedig az hogy nagyon munka és időigényesek...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése