2011. február 21., hétfő

Wolksvagen vs Alfa Romeo torta


A férjem egyik ismerősének készült ez a torta aki a wolksvagent szereti, de a férjem megkért hogy piszkálódásból tegyek rá egy Alfa Romeo emblémát is. :)  A wolksvagen jelet ezüst lüszter festékkel kentem le.Az Alfa emblémát arany Lüszterfestékkel. Vaníliás krémmel töltöttem meg a piskótalapot. A virágok szárai és a Boldog születésnapot felirat porcukor, tojásfehérjepor és víz keverékéből készült amit habzsákba töltöttem és sima 1-es díszítőcsővel írtam a tortára


2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó! :) :)
    Mi is Alfások vagyunk, az autószerelőnk, aki nem mellesleg nagyon jó barát is, viszont VW-s... :D Jó lenne sütni egy ilyet Neki, talán elég bátor leszek hozzáfogni. :) De ha nem, akkor minimum a képet megmutatom Neki!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Mi is alfások vagyunk :D Szívesen segítek tanácsokkal ötletekkel! Már máshogy csinálnám... itt még nagyon kezdő voltam :D

    VálaszTörlés