2012. február 23., csütörtök

Spongyabob kockanadrág torta

Kisfiam 3. születésnapjára készítettem ezt a tortát. Napok óta faggattam milyen tortát szeretne erre ő kitalálta hogy Eperkéset.... hmmmm na de egy kisfiúnak Eperkés tortát? :)  Jóóóóó igaz meg lehetett volna csinálni pasisra de mivel nagy kedvence spongyabob és eddig egy torta után sírt csak amikor elvitték az pedig épp egy spongyás torta volt így úgy gondoltam nem fog megsértődni ha Eperke torta helyett inkább spongyabobot kap :)  és valóban nagy boldogság volt amikor meglátta az ünnepi asztalon :)  Viszont most valahogy nem úgy ment a tortakészítés mint eddig... óóó gondoltam hogy spongyát a kisujjamból kirázom és gyorsan összedobom a tortát hisz ez már csak rutin... na persze... aztán kezdődött azzal hogy nem kaptunk megfelelő porcukrot így a fondant nem lett olyan minőségű amivel könnyű dolgozni... utána meg a barna fondant nyújtás után elkezdett szétmorzsolódni és törni.... miután elfecséreltem fél órát akkor jött az isteni szikra hogy ráteszek megmaradt sárga fondant-ot és  lefújom airbrush-al :) és micsoda ötlet volt :)  igaz még van mit gyakorolnom hogy egyenletesebb színt kapjak de jobb a semminél meg a repedt gatyánál :) mert történetesen ha nem kaptam volna karácsonyra airbrust akkor spongyabob nadrágja elég szakadtra sikeredett volna :)a tortát tejszínes túrókrémmel töltöttem meg, a két réteg túró közé olvasztott csokoládét öntöttem és szépen elsimítottam a krémen majd miután meg dermedt akkor rátettem még egy adag túrókrémet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése